Kwaliteit vanaf het eerste stapje
Altijd de juiste maat
Voor 15:00 besteld, morgen in huis

Bestellen

Bestellingen & Verzending

Hoe plaats ik een bestelling?
  1. Meet de voetjes van jouw kindje met onze voetjesmeter
  2. Vind je favoriete schoentjes en voeg deze toe aan je winkelmandje
  3. Vul de juiste adresgegevens in of log in met je account
  4. Controleer of je adresgegevens kloppen
  5. Kies de gewenste betaalmethode en pas eventueel een kortingscode toe en/of gebruik je spaarpunten
  6. Controleer je bestelling nogmaals en klik op 'plaats bestelling'. Je wordt automatisch doorgestuurd naar de betaalpagina
  7. Wanneer je bestelling is verzonden, krijg je een trackingnummer per e-mail.
Betaal ik verzendkosten voor mijn bestelling?

Bestellingen binnen Nederland worden vanaf â‚Ŧ50,- gratis verzonden. Onder dit bedrag betaal je â‚Ŧ4,95 verzendkosten.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Bestellingen geplaatst voor 15:00 uur worden doorgaans de volgende werkdag geleverd. Tijdens drukke periodes kan dit langer duren.

Kan ik mijn bestelling volgen met een track & trace code?

Uiteraard! Zodra het pakket ons magazijn verlaat, ontvang je per mail de track & trace code. Je kunt ook inloggen op je BunniesJR account om je track & trace te vinden. Heb je geen code ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Kan ik mijn adres nog wijzigen na het plaatsen van mijn bestelling?

Als je bestelling nog niet is verzonden, dan kan het adres meestal nog worden aangepast. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact met ons op.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

In het bestelproces kun je aangeven of het pakket op een ander adres geleverd mag worden dan het factuuradres. Let op: levering op een antwoordnummer is niet mogelijk.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Neem hiervoor telefonisch contact met ons op. Heb je al een track & trace ontvangen? Dan kun je de bestelling niet meer wijzigen of annuleren, maar je kunt het pakket wel kosteloos retour sturen of weigeren aan de deur.

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen per mail, hoe kan dat?

Controleer altijd je spam/ongewenste mail. Heb je de mail niet ontvangen binnen een uur en heb je wel betaald? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe kan ik mijn kortingscode toepassen?

Je kunt de kortingscode invullen in je winkelmandje of op de betaalpagina.

Waarom is mijn bestelling geannuleerd?

Wat vervelend! Je ontvangt per mail een creditfactuur en het aankoopbedrag wordt teruggestort naar je rekening.

Kwaliteit vanaf het eerste stapje
Altijd de juiste maat
Voor 15:00 besteld, morgen in huis