Kwaliteit vanaf het eerste stapje
Altijd de juiste maat
Gratis retour
Voor 15:00 besteld, morgen in huis

Bestellen

Bestellingen & Verzending

Door onderstaande stappen te volgen, plaats je je bestelling snel en eenvoudig:

  1. Meet de voetjes van jouw kindje met onze voetjesmeter
  2. Vind je favoriete schoentjes en voeg deze toe aan je winkelmandje
  3. Vul de juiste adresgegevens in of log in met je account
  4. Controleer of je adresgegevens kloppen
  5. Kies de gewenste betaalmethode en pas eventueel een kortingscode toe en/of gebruik je spaarpunten
  6. Controleer je bestelling nogmaals en klik op 'plaats bestelling'. Je wordt automatisch doorgestuurd naar de betaalpagina
  7. Wanneer je bestelling is verzonden, krijg je een trackingnummer per e-mail.

Bestellingen binnen Nederland worden vanaf €50,- gratis verzonden. Bekijk onze verzendpagina voor meer informatie.

Bestellingen geplaatst voor 15:00 uur worden doorgaans de volgende werkdag geleverd. Tijdens drukke periodes kan dit langer duren.

Uiteraard! Op het moment dat het pakket ons magazijn verlaat, ontvang je per mail de track & trace code van je bestelling. Je kunt ook inloggen op je BunniesJR account om je track & trace code te vinden. Heb je geen code ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice en wij helpen je graag!

Als je bestelling nog niet is verzonden, dan kan het adres meestal nog worden aangepast. Neem zo snel mogelijk na het plaatsen van je bestelling contact met ons op, zodat wij je adres nog kunnen wijzigen.

In het bestelproces kun je aangeven of het pakket op een ander adres geleverd mag worden dan het factuuradres. Let op: je kunt het pakket niet op een antwoordnummer laten bezorgen.

Je kunt hiervoor het beste telefonisch contact met ons opnemen. Het kan zijn dat we je berichtje via een ander kanaal niet op tijd lezen om je bestelling nog te wijzigen of annuleren. Heb je al een track & trace van ons gehad per mail? Dan is het helaas niet meer mogelijk om je bestelling te wijzigen of te annuleren. Het pakket kun je kosteloos retour sturen naar ons of weigeren aan de deur.

Het kan zijn dat de orderbevestiging in je spam/ongewenste mail terecht is gekomen. Controleer altijd even deze mailboxen. Heb je de mail niet ontvangen binnen een uur na het plaatsen van je bestelling en heb je wel betaald? Neem dan eventjes contact op met onze klantenservice.

Je kunt de kortingscode op twee plaatsen invullen: direct in je winkelmandje of wat verder in het bestelproces, op de betaalmethoden pagina.

Wat vervelend dat je bestelling is geannuleerd, onze excuses hiervoor. Per mail zal je een creditfactuur ontvangen en het aankoopbedrag zal worden teruggestort naar je rekening.

Kwaliteit vanaf het eerste stapje
Altijd de juiste maat
Gratis retour
Voor 15:00 besteld, morgen in huis