Retourneren
Hoe kan ik mijn product retourneren?
Belangrijke retourvoorwaarden
In het kort:
• Je kunt je product binnen 14 dagen retourneren
• De schoenen zijn ongedragen. Het thuis passen van artikelen is uiteraard wel toegestaan.
• Voor retourneren rekenen we €2.95
• Het verwerken van je retour kan na ontvangst van de retour tot maximaal 10 werkdagen duren
Wil je een artikel ruilen?
Dan willen wij je vragen om een nieuwe bestelling bij ons te plaatsen. Het is niet mogelijk om je bestelde artikel voor een ander artikel/maat te ruilen.
Gepersonaliseerde producten
Helaas kunnen we gepersonaliseerde producten niet retour nemen. Deze producten worden speciaal voor jou geproduceerd met de keuzes die je doorgeeft tijdens het plaatsen van je bestelling. Controleer daarom altijd je bestelling voordat je deze plaatst. Mocht er onverhoopt iets niet in orde zijn met het product, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.
Stap 1. Maak je retour verzendklaar
Retourneren is simpel. Volg de instructies op het retourformulier en vul deze volledig in. Gebruik het bijgeleverde retourlabel om het pakket retour te sturen via een PostNL punt bij jou in de buurt.
Stap 2. Verstuur je retour
Zorg ervoor dat je de artikelen ongedragen en in de originele verpakking retour stuurt. Gebruik altijd een verzendverpakking en gebruik de schoendoos niet als verzendverpakking. Plak het bijgeleverde retourlabel op het pakketje en breng deze naar het dichtstbijzijnde PostNL punt. Het retourneren van kost €2.95.
Bewaar je verzendbewijs altijd goed, totdat je van ons een berichtje ontvangt dat je retour is verwerkt.